11. 8. 2020

2020

Nejhorší rok snad pro většinu populace. Nejprve hrozila třetí světová válka, do toho vyhrožovala s ekologickým kolapsem Greta, a pak přišel nový koronavirus COVID-19, kvůli kterému jsme si museli nasadit roušky a dodržovat karanténu.

Sice jsme v polovině, ale mně se rovněž nedařilo. Rozešla jsem se po dvouletém vztahu, předčasně ukončila studium na univerzitě, odstěhovala se zpátky k rodičům a marně si hledala práci v době krize.

Ale na druhou stranu, rok 2020 je pro mě nejdobrodružnější (dobrodružný ve smyslu, že činím vlastní rozhodnutí a podnikám věci sama bez vědomí rodiny) rok doposud - začala jsem zase chodit na koncerty, poznala jsem gothičku Ladu, poznala jsem rváče Alexe, stanovala kousek od Prahy, byla s Danielem v Ostravě, týden bydlela v Pečkách, dala si first meet se stalkerem Martym, ...

Nejvíc mi pomohlo opět kamarádit s Chrisem a chodit s ním ven, než se doma válet v depresích. Teď je to můj největší fellák a prostě brácha. Jo, občas mě sere a chová se jak dement, ale nevyměnila bych ho za jiného kámoše.

No jsem zvědavá, jak ještě bude tento rok probíhat, ale zatím to byla hella yeah jízda!