7. 7. 2021

MOJE TOP HRY, FILMY, SERIÁLY, ANIME, HUDBA A JÍDLO

Moje nejoblíbenější hry

Prostě srdcovky, které mi jednoduše přirostly k srdci a které mě baví pařit pořád a pořád dokola.

  1. Dishonored
  2. Life is Strange
  3. S. T. A. L. K. E. R.
  4. NieR (série)
  5. Witcher (série)
  6. Kingdom Come Deliverance
  7. Dark Souls III

Moje nejoblíbenější filmy

Něco jsem si oblíbila už v dětství a něco až později - tak či onak, ráda si pustím znova.

  1. Alita
  2. Pelíšky
  3. John Wick
  4. STAR WARS
  5. S láskou Vincent
  6. Střihoruký Edward
  7. Vetřelci
  8. The Nightmare Before Christmas
  9. Přežijí jen milenci
  10. Alenka v říši divů
  11. Sherlock Holmes
  12. Návrat do budoucnosti
  13. Mrtvá nevěsta Tima Burtona
  14. The Matrix
  15. Deadpool 2
  16. The Batman (2022)

Moje nejoblíbenější seriály

Každému doporučuji, kdo neví, na co zrovna koukat.

  1. SHERLOCK
  2. Halt and Catch Fire
  3. Vikings
  4. The Punisher
  5. American Horror Story
  6. Arcane
  7. IT Crowd
  8. Love, Death & Robots
  9. SEX EDUCATION
  10. The End of the F***ING World
  11. The Big Bang Theory
  12. Black Mirror
  13. modern family
  14. My Little Pony
  15. Rick and Morty
  16. Hra na oliheň
  17. The Mandalorian

Moje nejoblíbenější anime

Tohle všechno se mi zkrátka dostalo pod kůži.

  1. Death Note
  2. Bleach
  3. Kuroshitsuji
  4. BEASTARS
  5. Pokémon
  6. Call of the Night
  7. Chainsaw man
  8. Spy X Family

Moje nejoblíbenější hudba

Jakákoliv písnička od těchto interpretů se mi bude s velkou pravděpodobností líbit.

  1. Black Veil Brides
  2. Avril Lavigne
  3. Motionless in White
  4. Green Day
  5. My Chemical Romance
  6. POWERWOLF
  7. Sia
  8. Bring Me The Horizon
  9. P!nk
  10. Sodoma Gomora
  11. Gutalax
  12. Linkin Park
  13. Wardruna
  14. Asking Alexandria
  15. SKÁLD
  16. Prago Union
  17. AVATAR
  18. Caskets
  19. Eluveitie
  20. SKYND
  21. Redzed
  22. Crossfaith
  23. Ed Sheeran
  24. Billie Eilish

Moje nejoblíbenější jídlo

Uvařte mi tohle a budu happy jak dva grepy.

  1. Kuřecí řízek s bramborovou kaší
  2. Kuřecí čínská směs se smaženými nudlemi
  3. Rajčatové těstoviny
  4. Sushi
  5. P I Z Z A
  6. Lasagne
  7. Kančí guláš s knedlíkem
  8. Krůtí kari
  9. Kung Pao