27. 4. 2022

Comic-Con Prague 2022

 Ano, tušíte správně. Poprvé v životě jsem se zúčastnila takové akce a splnila si tak svůj dětský sen. Od puberty jsem chtěla jet na nějaký con, jenže rodiče mi to nikdy nechtěli dovolit, jelikož se tyto akce konají většinou daleko od domova a to přeci není nic pro malou holku. Snažila jsem se hledat si kamarády, kteří by chtěli jet se mnou, aby to rodiče přesvědčilo, že nebudu sama a že se skupinkou lidí se neztratím. Přátelé jsem našla, jenže s rodiči to nepohnulo ani trošku. Místo toho, mi začali tvrdit, že budu moct jet, až budu plnoletá. Padlo mi 18 let a změna nenastala, proto moje největší rebélie byla, když jsem se jednoho dne sebrala a zničehonic jela aspoň za kamarádem do Ostravy, když už ne na fest...

Na třetím ročníku pražského Comic-Conu jsem naštěstí nemusela být sama, společnost mi dělal můj milovaný Cormall (a o něm vám napíšu dlouhý pikantní článek jindy 😃). Cormall byl na všech předchozích ročnících, ale tento se mu líbil nejvíc. A nedivím se mu, taktéž jsem byla unešená. Měla jsem rozhodnout, které části programu chceme vidět:

SOBOTA

10:00 - Nejzajímavější zrušené hry

11:00 - Co nás čeká v DC (filmy a seriály)

12:00 - (tady jsme chtěli jít na přednášku, ale zabloudili jsme a pak už bylo plno 😂)

13:00 - (čas na utrácení)

14:00 - Marvel: Co nám rok dal a co čekáme dál?

15:00 - Marvel - ozáření filmem! (ale nakonec jsme v půlce odešli, byla to nuda)

16:00 - (konečně jsme se šli najíst!)

17:00 - Vlci v mytologických příbězích

18:00 - PragoCosplay soutěž

19:00 - (chtěli jsme jít na Arcane přednášku, ale furt jsme tvrdli na soutěži)

20:00 - The Batman - Co nás čeká dál?

21:00 - Věda vs robotí apokalypsa

Nevyčíslitelnou hodnotu pro mě mělo potkávání jiných cosplayerů. Sama jsem si na sebe vzala svůj cosplay na D.vu, který sklidil úspěch - lidé mě poznávali a jeden random týpek (tímto ho zdravím a děkuji) se dokonce se mnou vyfotil, což mě velice potěšilo. Takže naprosto úžasný den a těším se na další akci! 💖